KIBESZÉLŐ

ÉRTÉKELÉS ÉS KIBESZÉLŐ

Elindult a nemhivatalos magyar Transformers - A bukottak bosszúja honlap! Minden amit tudni kell a filmről, videók, letölthető hátterek.
Transformers - A bukottak bosszúja





LETÖLTÉS

Tudd meg, mi történt a két film között eltelt időben, miért úgy fog kezdődni a film ahogy, illetve az Álcák és a Fallen történetét is megismerheted! Töltsd le a képregényeket!
Reign of Starscream: az első film közvetlen folytatása. LETÖLTÉS
Alliance: A bukottak bosszúja közvetlen előzménye
Defiance: Az Álcák és a Fallen története
LETÖLTÉS
Képregényadaptáció: A film négyrészes képregényváltozata! Egy-két olyan dologgal, ami a filmből kimaradt (pl. Megatron és Üstökös visszatérése a Nemezisre a film végéről kimaradt)
LETÖLTÉS
(A képregények angol nyelvűek)


A film hivatalos főcímdala:LINKIN PARK - NEW DIVIDE


Visszaszámlálás

Lejárt az idő, eljött a bosszú, A BUKOTTAK BOSSZÚJA! Irány a moziba!

ELŐZETES

TV SPOT - ANCIENT POWER

TV SPOT - EVERYTHING

TV SPOT - BUMBLEBEE

Jó minőségű videóval

TV SPOT - SPACE MOMS

TV SPOT - SAVE THE WORLD

TV SPOT - EVOLVED

Jó minőségű videóval

TV SPOT - DRUMS

TV SPOT - STOMP

TV SPOT - ADVENTURE KIDS

TV SPOT - LET'S ROLL KIDS

TV SPOT - TEAM KIDS

Jó minőségű videóval

TV SPOT - WANTED

TV SPOT - MYSTERY

TV SPOT - FATE

Jó minőségű videóval!

TV SPOT - DESTINY

Jó minőségű videóval

TV SPOT - FORMS

TV SPOT - GREATEST ENEMY

TV SPOT - IT'S ON

Jó minőségű videóval!

THEATRICAL TRAILER

Nézd meg HD-ben!
Jó minőségű videóval!

TEASER TRAILER

Nézd meg HD-ben!
    720p  1080p
(jobb gomb-mentés)
Olvasd el az elemzést!
Jó minőségű videóval!

SUPERBOWL Reklám

Nézd meg HD-ben!
480p  720p  1080p
Jó minőségű videóval!

SHOWEST VIDEÓ

Jó minőségű videóval!

teaser poszter

Utolsó kommentek

Transformers 2 a weben

linkek Hivatalos oldal
Transformers ROTF The game
micheal bay dot com
Empire Movies
IGN
Yahoo Movies
ComingSoon.net
IMDb
transformers.lap.hu

Társoldalak

Juventus

A fantasztikus Chelsea FC

Lusi Figo Hungarian Fan Site!

Inter Fan Site

Saját banner
transformers2.blog.hu

Ha szeretnél bannert cserélni, illetve
bármi más ügyben írj e-mailt:
mogyi19@yahoo.co.uk

Címkék

autobot (3) bay (6) bumblebee (3) demolishor (3) devastator (7) előzetes (20) fallen (6) filmzene (3) forgatás (8) interjú (8) játék (7) jetfire (5) képek (11) linkin park (5) megan fox (3) megatron (10) michael bay (6) mudflap (4) optimus (5) orci (4) poszter (6) sideswipe (4) sideways (5) skids (4) soundwave (3) teaser (3) trailer (17) tv spot (10) videó (20) video (9) zene (3) Teljes lista

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Transformers - A bukottak bosszúja

2009.06.24. 00:39 | Mogyi19 | 49 komment

Hát emberek... Michael Bay egy állat. A szó szoros értelmében. Nekem ugyan nehéz elfogulatlanul ítélni és írni a filmről, de azért megpróbálom.

Egy akciófilmet így kell kezdeni. Azért meglátszik a Kurtzman-Orci kettős írói munkája, ha emlékeztek az első rész és a Star Trek is hasonlóképpen, egy ütős akciójelenettel kezdődött.

Aztán ott a humor. Komolyan amikor Sam anyja betépve rohangált már könnyeztem a röhögéstől:D Egyszóval nagyon jól össze van rakva a látványos akció és a humor, kiegészítve az amerikai filmekből kihagyhatatlan romantikus szállal (dehát arra is szükség van, kibírható mennyiségben) Itt tenném hozzá, hogy Alice elképesztő dögös:D

A látvány... Hát, nehéz nem szuperlatívuszokban beszélni róla. Az erdős csatajelenet valami elképesztő, gratuláljunk a magyar forgalmazónak, hogy nem láthatjuk IMAX-ben. Bezzeg a herri potter:P

Aki tudja, feltétlenül eredeti nyelven nézze meg. Tudom, a lehetőségek igen korlátozottak, de úgy hallottam a szinkron nem az igazi. Sebaj, legalább a látványt nem rontja el.

Pár szó az ismétlődésekről: volt jónéhány jelenet, amit az első filmből vettek át: pl amikor a Predator felderítő gép odaér a sivatagi faluhoz, az egy az egyben az első filmben szereplő jelenet. Fogjuk fel ezt költségkímélésnek, több pénz jutott így az effektekre. Aztán az újra feltűnő robotok: igazatok van, Devastator már összeáll, miközben Long Haul és Scrapper csatázik. Elvileg Soundwave előre beszkennelt földi formákat, szóval nyugodtan kaphat ugyanolyan alakot két robot. Én egyébként Bonecrushert is kiszúrtam, akit Optimus intézett el az autópályán az első részben. Feltűnt autó és robotformában is. Sebaj... Ez legyen a legnagyobb hiba.

Hamár szó volt a hibákról: Számomra csalódás Jolt és Arcee kevés szereplése. Igaz, hogy ezúttal főleg a robotokra koncentrálódott a főszerep (szerencsére) de itt is kiemelkedően sokat volt a középpontban Optimus és Bumblebee. Ironhide és Ratchet eléggé háttérbe volt szorítva. Viszont végre kaptunk a Megatron-Starscream konfliktusból. Ez nagy plusszpont az első rész után. Ja és Devastator átalakulása meg az a szívós jelenet...BRUTÁLIS!

A képregényadaptációban (melyet nemsokára közzéteszek) egyébként az utolsó "jelenetben" Megatron és Starscream visszatér a Marsra a Nemezisre. Megatron utolsó mondata: "Let my new army arise" vagyis életre hívja új seregét.

 

Összegzés: csak hogy ne legyen tökéletes, tőlem 9.5/10et kap, megérte várni erre a filmre. Természetesen a blog nem áll le, követjem az eseményeket miként teljesít a film a pénztáraknál, egészen a dvd megjelenésig működni fog (vagy tovább). Köszönöm az eddigi megtisztelő figyelmeteket, remélem hasznos volt számotokra ez a blog.

Mogyi

A bejegyzés trackback címe:

https://transformers2.blog.hu/api/trackback/id/tr951204668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

st0nE 2009.06.24. 04:21:21

Köszönet az oldalért!:] respekt!
A filmről a véleményemet majd talán legközelebb!
Cu

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.24. 07:51:55

Engem is lenyűgözött! Kezdeném azzal, hogy nem kicsit löesett az állam. Történt ugyanis az, hogy a filmet és az azt megelőző előzeteseket, reklámokokat negyed kilenckor kezdték el nyomatni, addig se cigi, se kóla. Viszont, amikor először elsötétült a terem olyna óváció tört ki, amit már régóta hiányolok. Olyan kellemes csalódás volt ez a szolnoki közönségben, valamint még egy lapáttal tett a már így is egekig fokozott hangulatra.
A film: nagyn tetszett, magával ragadott, s azt kaptam, amit vártam. Jolt-ot és Arceet én is szerettem volna többet látn, valamint a Barricade-del kapcsolatban is jó lett volna némi info. A Devastator féle kavar nekem is feltűtnt, ahogy Bonecrusher is.
Amit nagyon pozitívnak találtam az az volt, hogy Optimus végre olyan színben tűnt fel, amilyen valójában. Az első részben túlságosan alulértékelték, alig bírt Megatronnal, most viszont már szépen aprított, ahogyan az elvárható volt. A látvány , a harci jelenetek, a robotok mind-mind über volt, tőlem megkapja a 100%-ot.
Továbbra is figyelemmel követem az oldalt, maradok tisztelettel: ForgerON

voogi 2009.06.24. 08:54:32

Sziasztok!

Engem teljesen magaval ragadott mar az elso resz is, de hat ez valami kegyetlen brutalis es meg mindenek feletti volt . Optimus meg... hat igen kicsit bekemenyitett !Szinten koszonet az oldalert. Remelem a TR3.blog.hu, is a Te kezed alatt fog fejlodni.

Udv:.

Jetfire 2009.06.24. 09:10:24

és ettöl én nagyon szomorú lettem:(

szitt 2009.06.24. 09:21:22

én tegnap láttam, nekem nagyon tetszett, elég pörgős is volt így a hossza sem tűnt vészesnek :) engem teljesen lenyűgözött, ami talán negatívum, hogy szerintem volt pár karakter ami elég gyorsan meghalt (pl: fallen, devastator, én még azért elnéztem volna őket egy darabig :) illetve kicsit úgy érzetem hogy kevés volt ez a 2 és fél óra arra hogy 100 % el tudják "mesélni" ezt a részt

illetve ezúton köszönöm meg a blog készítőjének ezt a sok hasznos infot, amit az oldalon kaptam !!!! köszönöm szépen, csak így tovább :)

Zolcsi90 2009.06.24. 09:57:20

Én éppen most jöttem haza a Moziból!Nagyon jó volt a film, éa nagyon BRUTÁL!Király volt!Volt benne egy robot ami tökre úgy nézett ki mint Blackout!És én is láttam Bonecrushert!
Én 10.0-t adok neki.(Azaz 100%)

És köszönet a Blogért,ezért a sok infóért,videóért,és képekért!
És remélem a TF3-nak is lesz Blogja.
Továbbra is figyelemmel követem az oldalt!

Zolcsi90

ArchDruid 2009.06.24. 10:25:44

Én is a kezdetektől olvasgattam ezt a blogot, habár csak nemrég csatlakoztam... De annyira megihletett, hogy saját fan-made oldalba kezdtem! :-D
ez a címe: transformerfans.uw.hu

Ha van kedvetek, nézzétek meg milyen (habár még nem sok minden van még rajta, de idővel bővítem. Sőt ötleteket is elfogadok a miskolcer@freemail.hu email címre!

Ja, és a blog! Sok hasznos infot találtam itt, továbbra is látogatom majd! ;-)

Lollipop King 2009.06.24. 12:18:38

Szerintem mindenki egyetért azzal, hogy köszönjük a TF2 blogot. Minden TF infot innen szereztem meg. Köszönjük fáradságos munkád.
Ha lesz TF3 remélem, akkor is lesz ilyen blog, a Te vezényleted alatt.

joeyt 2009.06.24. 12:57:20

Én is koszonetet mondok maga a TF oldalért, és jó volt más véleményeit is olvasni. természetesen továbra is kívacsi leszek mind gondoltok a TF2-rol. jah és remélem elnézitek továbra is helyesírasomat, de vannak akik a határokon kívul is olvasák ezt az blogot :)

TF2: jó utos film, ami nemtetszet az hogy Bay sokat akart mutatni, és így sok karakter-ol alig tudtunk meg valamit... Azt hiszem hogy meg sokszor megnézem, és igazán csak utána fogok tudni rendes véleményt mondani :)))

Sideswipe 2009.06.24. 14:39:48

Michael "awsome"Bay most megcsinálta. Alig mertem pislogni a film közben, ütött. Felsorolni a sok pozitívumot csak úgy lehetne ha leírnánk a filmet. Hibák viszont voltak itt is, bár ezek ilyen "nem kaptunk választ" dolgok inkább: a Bonecrusher és dupla annyi Szerkesztettek meg ilyenek, bár aki nem olvasta az előzményképregényeket annak Barikád hiánya nem fog feltűnni. Az erdős jelenet az egyik legjobban eltalált jelenet volt és még milyen lenne IMAX-ben... A szinkron robothangjai továbbra is borzalmasak voltak egyedül az Ikrek hangjai tetszettek :)

Az oldalt továbbra is látogatni fogom természetesen és nagy grat az eddigi munkádhoz.

Coleman 2009.06.24. 15:02:59

Hali!
sztem is jól megcsinálták a filmet igaz kicsit zavaró volt a némi összevisszaság Rampage és Long Haul harcoltak mikor már összeállt Devastator/LEHET H VOLT TÖBB ROBOT UGYANAZOKBÓL/.Bay nagyon látványosra csinálta ezért is volt némelyik autobotok szereplése rövid nagyon sokat vitt a filmbe de én csonttöröt nem láttam a filmbe lehet h akkor épp pislogtam?:))mondjátok már meg lécci h melyik jelentben volt...köszike!
és ez nagyon jo kis film azt hiszem ez is megérdemel egy limitált fémdobozos változatot dvd-n ha kijön:)

seritomi 2009.06.24. 16:03:10

Üdv minden TF rajongónak!
ELőször is köszönet az alkotónak tényleg nagyon korrekt az oldal. A 200 valahanyadik naptól kísérem figyelemmel és ezután is fogom.

Nagy TFesnek tartom magam (gyűjtöm a G1 Hu képregényt, rajzfilmeket, film stb. ) de nem tudok azért annyira áradozni, mint előttem páran.
Bár az 1. film tök más sztorira épül mint a klasszikus eposz azért bevette a májam és nagy mű lett (1-2 yenki szarságtól eltekintve) ez tény.
De sajnos a ROTF-ről nem igazán futottak azok a bizonyos libabőr hullámok... (hozzá teszem ezt az elég tré szinkronosat kellett megnéznem)
Pár dolog ami elrontotta az igazán kemény, 100%os és méltó folytatást:

SOK POÉN.
Szépen agyonütötte az egész sötét(?) hangulatot
és pesze bagatelizálta azt, h itt bakker egy galaktikus háború kezdődik elég csúnya idegen lényekkel.
A robotokat (még az álcákat is) ennyire hülyének és "gyenge" emebrinek ábrázolni!!!! ááá Nem volt sokkal hatásosabb amikor például az álcák nem beszéltek emberi nyelven. Jó kivéve Megatron.
Még az 1ben elmenet -éppen nem csapta ki a biztit - a pisilés (Ürdongó) rappelés (Jazz) de a mostani dolgok bénkák, na. (Az ikrek viselkedése, a kis álca lábkúrása, komikus jelleme, meg úgy alapban a sok vicc.) Nem illett a képbe a Dreamworksös animációs stílus sem. Az maradjon meg az édi-bédi meséknek.
Bay szerint ez sötétebb hangulató rész lett!? Ajánlom nézze meg a Shitek bosszúját.
Tudom kell, h kajolják az emberek és a csajoknak is ki kell bírni a 150 percet. Sok az a 200 milló! De azért ennyire "mindenkinekszóljonná" nem kellett volna.

SZTORI/FORGATÓKÖNYV
Lehet, h elővették a szülőatyákat de Kurcmann és Orci történetét nem sikerült a 2. részben jól visszaadni.
Van ami túl részletes más fontos momentumot meg lenaggyáztak rendesen. Nem túl összerakott kerek a dolog. Reméljük a DVD/BD rendezői, legalább 3 órás változatot. :)

TERMINATRIX (booooááááá)
Aki kitalálta a lánybőrbebújt gépet és az értelmetlen szereplését azzal a gagyi nyelves jelenettel... nos... betonkefni + Margit híd.

No de nem szidom tovább mert mégis csak az év sci-fi-je és így is nagyon tetszik! :)
Tetszik, h Optimus kemény lett és a sokféle robot is király a Marsról nem is beszélve. Bár egy gigacsata a fél sivatag felrobbantásával nem lett volna rossz....

Sajnos ez így összesen nálam csak 85%-os produkció.
Reméljük a 3. rész kap egy jó rendezőt mi meg egy giccsmentes tökös robotháborút!

Egy 17 éve Transformersrajongó olvasó.

Üdv

Autobots! Roll out!!!

(Tudja valaki, hol és mikor lesz eredeti hanggal látható/hallható? Köszi!)

laczkovics 2009.06.24. 17:36:40

@seritomi: Mom park... Palace cinemas! :)

dr1zzt 2009.06.24. 19:26:51

@seritomi: Ma még a 22-es MOM parkos előadást ha elcsíped akkor látod angolul, aztán már csak Dvd/Blu-ray ...

tronguy 2009.06.24. 20:07:59

@dr1zzt: Elvileg 4 hétig fogják adni szinkronosan a MOM-ban.

Nekem nagyon tetszett a film olyan igazi hű ba..meg volt a számomra. Persze voltak hibák benne, talán a legérdekesebb, hogy titokban harcolnak a földön, miután az első részben egy fél várost szét kaptak, de igazából kit érdekel :D. A látvány leírhatatlan, és felül ír minden apróbb vagy nagyobb hibát, legalább is számomra.

Ja s az oldal írójának köszönet ;).

joeyt 2009.06.24. 22:13:58

most néztem meg azt a Predator újra felhasználasi ugyet és sajnos igaz... pontosan ugyan azt a felvételt használtak ami az egyesbe volt... ez hihetetlen... :(

Jetfire 2009.06.25. 08:35:32

Valaki nem tudja hogy szinkronosan hol lehetne megnézni?

kenyizsu 2009.06.25. 09:00:38

@Jetfire: Itt, Nyíregyházán. Nekem rohadtul bejött, és bár télleg voltak jelenetismétlések, engem úgy nem érdekel ahogy van. A véleményem szinte tök ugyanolyan, mint neked, Mogyi! ;)

Jetfire 2009.06.25. 09:22:09

De én pesti vagyok

buran 2009.06.25. 11:01:00

Szerintem a film nagyon jó lett. Várom a 3-ik részt. Viszont a predátor néhány képkockája tényleg az elsőből vett jelenet volt. Csak nekem tünt fel, hogy az elsőben is volt egy Decepticon akit Devastator-nak hívtak, méghozzá a tank?
Amúgy az oldal tök jó lett. Köszönjük.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.25. 12:20:04

Nem csak neked, az már régi dolog. A tank eredeti neve a Brawl volt, amit később neveztek át, ami szvsz hülyeség volt.

Laraxior 2009.06.25. 16:25:03

Nekem az a kérdésem lenne, hogy hogyan került ide Kisülés (Black-Out) Ugyanis ő volt az akit megölt Optimus az erdőben. Csakhogy ő már meghalt az első részben is. Ez az egyik.
Scorponok-nak miért volt farka?
Kit öltek meg az álcák a tengerben amikor Megatron-t felélesztették.Az egyik társukat azt tudom, csak hogy melyiket.
Egyébként a film az iszonyat jó Steve Jablonsky megint alkotott, a zenével. Sideswipeból többet is elviseltem volna. Apropó őt hogy is hivják "magyarul"? :)

Jetfire 2009.06.25. 16:37:41

Szerintem ugyan az mint angolul

seritomi 2009.06.25. 16:52:54

Fiúk-lányok tényleg a jelenetismétlés a legnagyobb probléma?!!!
Vagy az hogy az első rész sikere (anyagi) után jól belepiszkáltak és gyanítom Bay dolgába is beleszóltak rendesen.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.25. 17:27:41

@Laraxior: Az nem Blackout volt ,hanem Grindor, egy hasonló helikopter alternatívval megáldott álca. A blogon már volt róla szó korábban. Scorponok meg meggyógyult...
A Megiért szikráját adó álca meg lényegtelen, megjegyezem Scorponoknak néztem. Mindegy is egy lényegtelen kis álca volt, egy feláldozható szükségcikk.

Laraxior 2009.06.25. 18:59:09

köszi :) Igy hogy látom a nevét igy már ismerős.
Azért eléggé meglepődtem mikor Jetfire és Optimus kombinált alakja létrejött, mert aszonták nem lesz benne. :D Azért szó ami szó, nagyon jó film lett.

Sideswipe 2009.06.25. 19:07:18

@Laraxior: Sideswipe madzsar neve Csatár. Ha jól emlékszem a filmben egyszer ki is mondják a nevét.

Laraxior 2009.06.25. 19:26:30

pont most akartam irni hogy mintha azt mondták volna hogy hozzátok a csatárt... és megjelent Sideswipe.

Hunk 2009.06.26. 12:46:11

Egy nagy faszság az egész film, tele van baromságokkal
Az X-men : Farkas az ezerszer jobb mert ott nem gyökér robotok hanem minőségi színészek játszottak

Hunk 2009.06.26. 12:47:39

Ja és szerintem az első rész is katasztrófa volt. Igaza van a kritikusoknak. Kukába vele Shia Lebeuffal.

MoziFan · http://mozifan.blog.hu 2009.06.26. 14:54:34

Én épp most jöttem haza és nagyon király volt!!! Pár nappal ezelőtt az MSN.COM-on kint volt egy nagyon lehúzó kritika a filmről. Csak azt nem értettem, ha már az első rész sem tetszett az irónak, miért nézte meg a másodikat? És miért kellett kirakni a főoldalra???? Sebaj, és végre láttam a GI Joe bemutatót is. :))) Nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele de én azt is várom. :) Ja,és a szinkron tényleg kicsit fura volt...és szerintem nem is mindenki azt kapta meg,amit az első részben,de lehet,hogy csak az én emlékezetem csalt meg.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2009.06.26. 17:12:23

@Hunk: látom, egy igazi szakértő vagy.... "Farkas" Nem kéne a két filmet összehasonlítani. A Rozsomák is tele van hibákkal, s az jóval nagyobb csalódás volt, mint TF 2, mivel utbbóinál, az első rész után, már tudtahattuk, hogy mit fogunk kapni. Nem akarom szétoffolni a blogot, annyit ajánlok, nézz utána rendesen a dolgoknak, ne csak nézz, hanem láss is! ;)

pjoco 2009.06.26. 17:18:36

Hunk anyukád biztos nem szeretett kis korodban és nem vette meg a robot babákat azért vagy ennyire bunkó!
Hatalmas film sok hibával ez van el kell fogadni! Kritikusok benyalhatnak tövig az anuszomba!

Mogyi19 2009.06.27. 10:21:19

Na ezt tessék abbahagyni, nem azért van ez a blog h egymást szidjátok! Azt tessék privát üzenetben vagy tudomisén. A negatív véleményhez mindenkinek joga van, nem lehet egyforma az ízlésünk.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.06.27. 11:48:17

Csak annak nem tetszett a Transformers,akinek nem volt gyerekszobája. :)))) Ha Bobot meg Goliátot filmesitenék meg,nekem az is tetszene! :))))

Lightspeed 2009.06.27. 18:02:16

Először is Szasztok!!
Köszönet a blog írójának az részletes infókért és legfőképpen a képregény linkekért!! Már meg is tudtam osztani egy ismerősömmel!!!

Nos a filmet barátik körrel TF rajongók és a családdal néztük meg.
A Defiance és az Alliance után és a rengeteg Bay féle infómorzsa után és egy komolyabb jobb sci-fit vártam!

Ez gyerekek inkább vígjáték, bár az elsőt sem vették komolyan..

Optimus itt túl kegyetlen már egy legyőzött álcát fejbelő? Hol vannak a hozzá méltó szövegei? "Zúzzunk!" Nem fővezérhez méltó! (egyébbként az alliance-ben is álcavadászok az autobotok)

A bukta ami idegesített.. Fallen ezekszerint végig a Marson volt amíg Megatron jégcsapot játszott? Hát nem nagyon hiányzott neki a tanítványa..

Ha a másik 6 vezér nem tudta legyőzni Fallent Optimus Röptűzzel kombinálódva miért győzte le olyan gyorsan?

Most hogy a szikradarabokat felhasználták, nem lesz új kocka, Optimusék is energonhiányban szenvednek?

Lehet ezért nem használtak plazmalövedékeket, és ezért voltak sebezhetőbbek , több ezer éves harcos létükre..

A másik amit nem értettem , mi volt az a burokszerű valami amire Üsti azt mondta fiókák?

Ami viszont nagyon tetszett: Megatron és Optimus harca az erődben!! Na az nagyon ott volt! Fülelő megjelenése!! Na ő pont olyan volt és pont azt tette amit egy igaz Transformerstől elvártam volna.. Csatár szintén nagyon jól nézett ki .. kár hogy nem kapott nagyobb szerepet..

A befüvezett anyuka , az alsógatya premier plámban és Fox lábát meghábó kisrobot meg nagyon gáz volt.. Majdnem besülyedtem a szék alá..


Sam fejében maradt vajon a mátrix , az infók egy új kocka létrehozásához?

pjoco 2009.06.28. 12:51:20

Emberek ez csak egy kibebaszott látványos über brutál film ne legyen ennyi kérdés! Úgyse lessz rá válasz! xD
Bay meg a 3-ik részt meg se csinálja a sok okoskodó faszfej kritikus miatt! Ez van!

Air LegaCy 2009.06.28. 15:51:05

Már fel lett nyomva egy komment ami egy idézetet tartalmazott Bay-től a blogján. A lényege nem akarja otthagyni a TF-t csak tőbb pihit szeretne mint az 1 és a 2 között!

Lightspeed 2009.06.28. 22:49:28

Lehet bennem van a hiba. De szeretem a jó sci-fiket. És nem szeretem az olyan magyarázatot hogy "Mert csak"!

pjoco te pedig megnyugodhatsz Bay rendezi a 3. részt is. Meg is köszönte a TF rajongóknak a sok ingyenreklámot..

tronguy 2009.06.30. 00:27:52

Érdekesség, legalábbis nekem. A repülőmúzeum neve, ahol röptüzet (az angol nevére nem emlékszem) keresték, szóval a múzeum neve "Steven F. Udvar-Hazy center". Teljes neve Steven Ferencz Udvar-Házy, '46 ban született Budapesten.

Laraxior 2009.07.03. 18:20:09

szereztem egy Transformers 2 plakátot. Pont szedték le egy telefonfülkéről, cserélték ki, én meg elkértem a plakátos arcoktól :)) nem kell moziban kuncsorogni XDD

pjoco 2009.07.06. 15:11:45

Akko nyugodt vagyok! :D

Ronin 2009.07.09. 02:05:34

üdv.

hát, az tény,hogy sajnos sok robot hirtelen jött és ment is a filmben, melyekről szinte semmit nem tudtunk meg. Kicsit el lett kapkodva szerintem az egész. Inkább a bugyuta poénnak szánt jeleneteket vágták volna ki, mint azokat, amik kikerültek végül a filmből.. volt pár jó poén, de nagy részük sajnos erőltetett volt..
Meg mondjuk szerintem oltári nagy baklövés volt lelőni azt a meglepit az előzetesekben,hogy megatron visszatér.. Ez kb mintha a starwars -ba megmutatták volna,hogy hogy lesz Anakin-ból darth wader (a lávás jelenet) ,vagy a T4 -be a swarci-s jelenet.
Mondjuk a kamera mozgásokkal is voltak szerintem apróbb hibák, vagy inkább idegesítő,hogy amikor megy a kemény harc az erdőbe, ki a fenét érdekel,hogy sam ott gugol a fa tövében.. mert többszöt is rávitték a kamerát, ahelyett,hogy rendesen mutatnák a harcot :P

Nah de nehogy azt higyjétek,hogy nem tetszett a film, nem erről van szó, csak ezek a dolgok zavaróak meg ilyesmi.. a jó dolgokat meg már ti leírtátok, felesleges ismételgetni :)
Remélem lesz belőle majd bővített kiadás.

ja, amúgy lehet az is rányomta a pecsétet kicsit a vége fele, hogy kb 3db 4 éves hugyost behoztak az agyatlan szülei a filmre, aztán az utolsó 30-50 percben ott pofáztak meg járkáltak az idióta köjkök, azt hittem már szétb... az ideg és beverek egyet a gyökér szülőknek.. kifelé menet végig hangosan fikáztam is őket, érdekes mód nem nagyon szóltak vissza.. jobban is tették.. még ilyen esetem nem volt moziban, de ha újra megesik tuti panaszt teszek vagy valami, visszakövetelem a pénzem,vagy pedig hogy újra megnézhessem.. na de ez már egy másik történet. további kellemest.

Lightspeed 2009.07.13. 12:38:40

Legjobban Röptűzet kedveltem meg. Ő volt a legjobb robotkarakter a filmben. És elég jó szövegeket adtak a szájába. Most a 3. részben jön az energonháború?

KicsiNiki 2009.07.24. 22:47:06

húúú nekem összeségébe nagyon nagyon teccet a Transformers2, de az 1nek jobb volt a története, de itt több volt az akció nem tudtam már hova kapkodjam a fejem :D de szerintem nagyon elhúzták a sivatagba való futkozást, ezen kivül fenomenális volt az egész. Gratula

A$trin 2010.03.13. 21:20:06

Azért az is kaphatna egy postot hogy 3 kategóriában is megnyerte az Aranymálnát a film. Nice Job Michael bay!
süti beállítások módosítása